HTML

Miről szól az oldal?

2010. november 17-én nagy fába vágom a fejszém: a 25. születésnapom alkalmából belevágok egy 1 éves edzésbe, amellyel célom, hogy a jelenlegi túlsúlyt ledobjam és visszaszerezzem a régi, egészségesebb formám. A blogban elsősorban az edzés előrehaladtával látható fejlődés fotódokumentációi lesznek fent, valamint a használt edzéstervek, technikák.

Linkblog

2010.11.13. 12:28 365NE Admin

Ki is áll a 365 nap edzés mögött?

Ahogy arról az alapelvekben már szóltam, röviden leírnám, hogy ki vagyok én és milyen paraméterekkel vágok neki ennek az egésznek.

25 éves férfi vagyok - egészen pontosan 2010. november 17-én fogom betölteni a 25-öt, aznap kezdem el a tudatos edzést. 

A magasságom 178 cm, a súlyom 92 kg - ezekkel az értékekkel számolva a BMI testtömegindexem 29,04, ami kétségtelenül túlsúlyt jelent. Sokszor szokták ezt a mérőszámot kritizálni, de esetemben nem kérdés, hogy valóban fölösleg van rajtam, nem is kevés. 

Irodai, ülő munkát végzek - ez azért lényeges, mert a munkaidőm nagy részében a billentyűcsépelésen kívül nem igen végzek más fizikai aktivitást. Többek között ez vezetett el a mostani elhízásomhoz. 

Sok éves sportmúlt áll mögöttem - 14 évig úsztam versenyszerűen, majd 4 év intenzív testépítés jött. A főiskola végével és a mindennapi munka megkezdésével szinte nullára redukálódott a sporttevékenységem: nyáron úszom, kosarazunk a haverokkal, télen snowboard-ozni megyek egy hétre és... és nagyjából itt vége is. Alkalomszerűen belekezdtem otthoni edzésekbe, elmentem párszor futni, de ezek rendszeresen elsikkadtak pár hét után (ezért is csináltam a blogot, így lesz állandó motiváció). Az elhízásom legfőbb okának az itt leírtakat tekintem.

 

Imádok enni - gyakorlatilag végtelen mennyiségű ételt képes vagyok magamba tömni, pedig ránézésre nincs feneketlen belem, rejtély, hogy hova fér belém. Ebben lesz egy-két változás, az edzéssel a mértéktelen zabálásnak annyi, viszont semmilyen önsanyargatásba nem fogok belemenni:

  1. mindenféle ételt fogok enni továbbra is, tehát menni fognak a zsíros húsok, a csokoládé és az édességek is,
  2. nem kezdek bele semmilyen divatos diétába, mint a "norbiápdét" és társai,
  3. egyedül a kenyér fogyasztását fogom majd vissza, a napi 3 alkalomról napi 1-re, 
  4. rendszert viszek az étkezéseimbe és
  5. emelni fogom a napi folyadékbevitelt.

Két dologgal próbálom majd javítani az eredményeket - Az egyik az általános zsírégetést segítő Adipokill tabletta, a másik az edzés előtt fogyasztandó L-carnitin folyadék. Az alapelvekben rögzítettem, hogy nem lesz termékreklám és nem is mondom, hogy bárki vegye meg és szedje őket. A fentieket azért említem mégis, mert előfordulhat, hogy befolyásolják az eredményeim, és másnak is segíthet - de az is benne van, hogy szart sem érnek és én is csak fölösleges tömöm magamba mindkettőt. Táplálékkiegészítőkkel, más hasonló szerekkel nincs tapasztalatom és nem is tervezem a megismerkedést.

Szólj hozzá!

Címkék: bemutatkozás alapok a 365 nap edzéshez


A bejegyzés trackback címe:

https://365napedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr692622782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása