HTML

Miről szól az oldal?

2010. november 17-én nagy fába vágom a fejszém: a 25. születésnapom alkalmából belevágok egy 1 éves edzésbe, amellyel célom, hogy a jelenlegi túlsúlyt ledobjam és visszaszerezzem a régi, egészségesebb formám. A blogban elsősorban az edzés előrehaladtával látható fejlődés fotódokumentációi lesznek fent, valamint a használt edzéstervek, technikák.

Linkblog

2010.11.12. 12:27 365NE Admin

A 365 nap edzés alapelvei

Álljon itt pár sor, amelyben néhány alap dolgot rögzítek:

1. Az oldal alapvetően nem kereskedelmi céllal jött létre, tehát nem fognak sorban állni az ajánlók, hogy "ezt vagy azt vedd meg!", mer' attól olyan leszel, mint Tyler Durden a Harcosok klubjában, vagy mint Dwayne "The Rock" Johnson a... tuljdonképpen bármelyik filmjében, ahol ő az "ügyeletes hegyomlás karakter". Ha a blog sikeres lesz és netalán megkeres olyan cég, amelyik mindenféle porokat, meg tablettákat forgalmaz, hogy hirdetni szeretne és még fizetni is hajlandó érte, akkor valószínűleg nem fogok nemet mondani, de addig biztosan nem lesz ilyenre példa.

2. Tudom, hogy nem találtam fel a spanyolviaszt ezzel a dologgal: nem tudok konkrét példát mondani ilyen lapra, mint ez - magyart meg pláne nem - de engem is egy Youtube videó sarkallt arra, hogy belekezdjek ebbe az egészbe, az ott látott blog inspirált, ergo más már rég kitalálta, én csak "másolom".

3. A fentiekhez szorosan kapcsolódik: tisztáztuk, hogy nem valami hihetetlen nóvumról van itt szó, az oldal célja hogy legyen valami, ami egyrészt mérhetővé teszi a munkámat, másrészt motivál is benne, harmadrészt pedig segítséget, ösztönzést adhat másoknak is.

4. A cím 365 nap edzésről szól, de én is csak ember vagyok, tehát van munkám, van barátnő, családom, hobbijaim, (pl. másik blogom) ráadásul még beteg is szoktam lenni alkalmasint, így valószínűleg nem lesz minden nap bejegyzés és edzés sem. Mindenképpen szeretnék rendszert vinni a dologba, de a lényeg az, hogy legyen majd jövőre ilyenkor egy kezdőpont, sok köztes állomás és egy világos eredmény, ami össze lehet majd hasonlítani a kiinduló helyzettel.

5. A blogban az edzés képei mellett - mert hát ki akarja állandóan a dagadt testemet nézni?! - lesznek lazább, szöveges bejegyzések is: beszámolók, videók, edzésterv-javaslatok, evés-ivással foglalkozó kérdések. Egyéb személyes dolgokról itt nem akarok szót ejteni, arra ott van a másik blog - egyetlen olyan írás lesz csak itt fenn, amiben néhány részletet leírok, hogy ki is vagyok én, de itt is az edzés szempontjából releváns adatokra hagyatkozom majd (súly, magasság, kor, sportmúlt, stb).

6. Azt hiszem a lényeget összefoglaltam, de ha a későbbiekben olyan dolgok merülnek fel, amelyek az egész oldal szellemiségére, működésére kihatással vannak, az alapelveket kibővítem.

Szólj hozzá!

Címkék: alapelvek alapok a 365 nap edzéshez


A bejegyzés trackback címe:

https://365napedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr72622777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása