HTML

Miről szól az oldal?

2010. november 17-én nagy fába vágom a fejszém: a 25. születésnapom alkalmából belevágok egy 1 éves edzésbe, amellyel célom, hogy a jelenlegi túlsúlyt ledobjam és visszaszerezzem a régi, egészségesebb formám. A blogban elsősorban az edzés előrehaladtával látható fejlődés fotódokumentációi lesznek fent, valamint a használt edzéstervek, technikák.

Linkblog

2010.11.30. 17:28 365NE Admin

Intermezzo

Végigjártam az összes orvosi utat, amit lehetett, ma megvolt a laborvizsgálat is, a koleszterinem örömtelien, a vasszintem kétségbeejtően alacsony.

Frankó kis fertőzés van a torkomban, ami ráhúzódott a gyomromra, úgyhogy kaptam valami lórugás antibiotikumot, a közérzetem egy fokkal jobb, az émelygésem és a hasi fájdalmaim viszont minden bevett pirula után felerősödnek... még szerencse, hogy ilyen tünetekkel mentem orvoshoz :S

Holnap kénytelen vagyok bemenni dolgozni, meglátom, hogy mi lesz a vége és hogy este tudok-e valamit mozogni. Addig álljon itt egy röpke fotódokumentáció az első "kerékkötőről", a bal karomra beszedett zúzódásról:

Ez szerencsére időközben szépen eltűnt, meglepően gyorsan, nyom nélkül felszívódott.

Holnap jelentkezem.

Szólj hozzá!

Címkék: akadály kerékkötő


A bejegyzés trackback címe:

https://365napedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr422623510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása