HTML

Miről szól az oldal?

2010. november 17-én nagy fába vágom a fejszém: a 25. születésnapom alkalmából belevágok egy 1 éves edzésbe, amellyel célom, hogy a jelenlegi túlsúlyt ledobjam és visszaszerezzem a régi, egészségesebb formám. A blogban elsősorban az edzés előrehaladtával látható fejlődés fotódokumentációi lesznek fent, valamint a használt edzéstervek, technikák.

Linkblog

2011.03.18. 16:18 365NE Admin

365 nap edzés/45.nap

Mint arról odaát írtam egy rövid bejegyzést, most egy hétig nem lesz bejegyzés, ugyanis este elutazom. Szerencsére azonban punnyadásról szó sincs, ugyanis egy teljes hét snowboardozás vár rám, amivel tuti égetni fogok néhány tízezer kalóriát :)

Tegnap már hulla fáradt voltam, mivel 11 körül értem csak haza a vásárlásból. Mivel edzeni mindenképpen akartam, de a kimerültségtől már alig álltam a lábamon, úgy döntöttem, hogy a soron következő videó helyett inkább újra előveszem az egyik régi anyagot, ami a "legkönnyebb" volt - így esett a választásom a Cardio Recovery-re, ami csak nyújtó gyakorlatokból áll.

Szólj hozzá!

Címkék: március insanity edzésnap shaun t


A bejegyzés trackback címe:

https://365napedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr12750482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása