HTML

Miről szól az oldal?

2010. november 17-én nagy fába vágom a fejszém: a 25. születésnapom alkalmából belevágok egy 1 éves edzésbe, amellyel célom, hogy a jelenlegi túlsúlyt ledobjam és visszaszerezzem a régi, egészségesebb formám. A blogban elsősorban az edzés előrehaladtával látható fejlődés fotódokumentációi lesznek fent, valamint a használt edzéstervek, technikák.

Linkblog

2010.11.17. 12:41 365NE Admin

...éééés... ELKEZDŐDÖTT! 365 nap edzés/1. nap

Álljon itt először a szomorú igazság:

Nos, így festek most, a 25. születésnapomon.

A méreteim 2010. november 17-én:

Derék: 103 cm

Mellkas: 108 cm

Bicepsz: Jobb 39,5 cm - Bal 40 cm

Tricepsz: Jobb 38 cm - Bal 38 cm

Súly: 90,2 kg (nekem ez gyanúsan kevés, de végülis ma egy pohár vizet nem ittam és össz-vissz 1,5 szendvicset ettem - minden esetre mérleget nem fogok cserélni az elkövetkező 1 évben, így ehhez kell majd viszonyítani)

Edzés:

Fekvőtámasz:

  Terv szerint Teljesített
  10 10
  10 10
  8 8
  6 10
  7 35
Összesen 41 73

 

Felülés: 

  Terv szerint Teljesített
  15 15
  18 18
  10 20
  10 15
  14 40
Összesen 67 108

 

Jól látható, hogy az első nap meglehetősen könnyű, de mivel el vagyok puhulva, jó kezdésnek gondolom. A másik, amit érdemes ide fűzni, hogy mivel az edzések itt még elég könnyűen, elképzelhető, hogy kezdetben nem tartok pihenőnapokat, ezzel is meggyorsítva a folyamatot. 

A másik megjegyzés: a jobb karomon látható egy zöldes-fekete folt, ugyanis elestem az irodában - megcsúsztam a kövön - és rázuhantam egy fenyőszék karfájára... az ilyen dolgokról írtam az alapelvekben: ha ez kicsit rosszabbul sül el, akkor ma nem a gépem előtt ülök és tolom fel az első posztot, hanem várom, hogy végre megszáradjon a gipsz... Ezúttal megúsztam egy bazi, nyomásra érzékeny, randa zúzódással, de sajnos nincs mindig ilyen szerencsém.

A lényeg, hogy elindultunk! A pihenés szükségességétől függően holnap vagy szombaton jön a következő kép és edzésleírás, december 17-én pedig az első összehasonlító adatok!

Szólj hozzá!

Címkék: start november felülés fekvőtámasz edzésnap


A bejegyzés trackback címe:

https://365napedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr872622811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása