HTML

Miről szól az oldal?

2010. november 17-én nagy fába vágom a fejszém: a 25. születésnapom alkalmából belevágok egy 1 éves edzésbe, amellyel célom, hogy a jelenlegi túlsúlyt ledobjam és visszaszerezzem a régi, egészségesebb formám. A blogban elsősorban az edzés előrehaladtával látható fejlődés fotódokumentációi lesznek fent, valamint a használt edzéstervek, technikák.

Linkblog

2010.12.29. 16:58 365NE Admin

365 nap edzés/17. nap

Tegnap este 11 körül akartam nekiállni edzeni, de végül úgy láttam jobbnak, hogy elhalasztom mára, mivel kisült hogy az egész edzésterv legnehezebb részéhez értem el. Ha megnézzük a felülések számát, akkor látszik, hogy volt már olyan edzésnap, amikor többet csináltam összesen mint ma, de higgyétek el, ez most ezerszer rosszabb volt ilyen bontásban...

Az erőm határozottan növekedett, a vakus képek viszont nem adják vissza csak a fogyást, az izomfejlődés a fotókon sokkal kevésbé látványos, mint élőben (konkrétan a képeken szerintem túró se látszik). Lehet, hogy megkérem a következő mérlegelésnél a tesómat, hogy a digitális gépem helyett kivételesen készüljön egy fotó vaku nélkül, nagyobb záridővel, az ő értékrendekkel komolyabb cuccával - addig is ez van :)

Edzés:

Fekvőtámasz:

  Terv szerint Teljesített
  56 56
  45 45
  42 42
  40 40
  56 56
Összesen 239 239

 

Felülés:

  Terv szerint Teljesített
  70 70
  85 85
  52 52
  45 45
  85 85
Összesen 337 337

 

Szólj hozzá!

Címkék: december felülés fekvőtámasz edzésnap


A bejegyzés trackback címe:

https://365napedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr822623432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása